Skip to content

Saker jag ser fram emot:

18 oktober, 2016

Om ungefär en månad är mitt vikariat på Metro slut och jag har dels valt att inte vara kvar och dels att jag ska gå tillbaka till frilansandet och försöka stanna där ett tag. Det dyker upp roliga saker lite då och då men jag behöver få satsa på lite egna grejer och ta det lite lugnt. Vilket jag säger hela tiden och sen inte gör men vafan, kan ni säga åt mig att jag sagt det?

I alla fall. Det finns vissa saker jag ser fram emot lite extra med att jobba hemma igen:

Mjukisbyxor
Slippa andras parfym på arbetsplatsen
Slippa pendla
Kattsällskap
Åka och träna lite random mitt på dagen utan trängsel
Sa jag mjukisbyxor?

One Comment leave one →
  1. textilaErika permalink
    30 oktober, 2016 10:36 f m

    Och sticka lite när du måste fundera eller hur?

Kommentera

