Skip to content

Lite livsfrågor

13 maj, 2016
tags:

Apartment Therapy skrev om tio saker man ska fråga sin partner över middagsbordet, men jag tänkte att det lika gärna kunde bli ett bra blogginlägg.

Om du var för dig själv och kunde göra vad som helst i en dag, vad skulle du göra?
Typ ingenting, tror jag. Läsa, bada, klappa katterna.

Vad är ditt tydligaste barndomsminne?
Jag har många tydliga minnen, jag tror inte det är ett som är extra tydligt.

Om du kunde vakna imorrn med en ny förmåga eller talang, vad skulle det vara?
Jag skulle vilja kunna spela massa instrument.

Vad skulle du ge för råd till ditt yngre jag?
Det spelar ingen roll. Det mesta av det spelar ingen roll.

Vad hoppas du folk tänker när de tänker på dig?
Att jag är smart och rolig. Att jag inte är sjukt jobbig.

Vem har varit vänligast mot dig?
Det är nog Handendär. Han är generellt bland de snällaste personerna jag vet, men han är också så himla fin mot mig. Nästan jämt.

Om du kunde bevara ett enda minne i resten av ditt liv, vad skulle det vara?
Oj. Jag vet faktiskt inte.

När du tänker på dig själv som åttioåring, vad ser du?
Jag vet inte det heller. Jag tänker liksom inte så långt.

Vad är du mest tacksam för?
Mina vänner, alla bra människor runt omkring mig som gör bra saker för mig och för varandra och för världen.

No comments yet

Kommentera

