Skip to content

En liten liten orkan

11 maj, 2016
tags:

Jag vet inte om det är något premenstruellt eller att jag gömmer mig från redigeringsarbete eller nåt i luften, men jag vill typ bara städa och sortera och röja och organisera. Jag ska gå och lägga mig istället för att klättra upp på vinden och skruva ihop hyllor och städa, men när boken är lämnad den här omgången är det inte omöjligt att the Madwoman in the Attic monterar och organiserar i tre dagar eller så.

Mitt garnskåp är fasligt prydligt.

No comments yet

Kommentera

