Skip to content

Något bra varje dag

1 maj, 2016
tags:

Jag har testat en sak senaste månaden, som känns lite sådär käckt men också lite najs: ”Något bra varje dag”. Som en såhära tacksamhetsdagbok eller nåt. Jag skriver ner en eller ett par bra grejer från varje dag. Jag vet inte riktigt om jag tänker att det ska göra varje dag lite positiv eller om jag ska titta på det sen och se att det kan hända nåt bra varje dag, men det skadar kanske inte oavsett.

natbravarjedag

(Det här är för maj, inte en extremt ledsen april.)

No comments yet

Kommentera

