Skip to content

Jetlaaaaag

28 april, 2016
tags:

Vi vaknade vid typ kvart över fyra och gnölade lite. Jag kunde inte somna om på ganska länge, men till slut gick det. Jag vaknade och tänkte att klockan var typ… tio, eller nåt. Kände mig lite såsig. Kollade klockan.

13.45.

Hah. Jag trodde vi skött oss okej och kommit i fas, men det var visst bara en illusion.

Jag kan meddela att det blir ganska lite dag kvar när man går upp vid två, särskilt om man ska möta sitt quizlag inne i stan vid sextiden.

No comments yet

Kommentera

