Skip to content

Eat, Sleep, Knit (repeat)

19 april, 2016
tags:

Innan vi satte av mot New Orleans tog vi vägen förbi Eat, Sleep, Knit, och det var kanske tur att vi behövde komma iväg för annars hade jag eventuellt kunnat hänga där hela dagen. Det var så stort och så fint och det fanns så mycket gaaarn.

160419_esk2

160419_esk1

160419_esk_octo

160419_esk_korgpahuvet

Det blev så här till slut. (Jag la tillbaka några saker ur korgen.) Det nedersta där är från Numma Numma, en lokal Atlanta-färgare. Det orangea nystanet vevade jag med hjälp av fötterna i bilen, för att sticka nya handledsvärmare till Handendär, men sen fick jag ont i huvudet och tog det lugnt, så jag kanske stickar på dem imorrn eller så. (Jag tror att det var för att jag hade foten uppe och blockerade fläkten och blev varm. Eller så blev jag åksjuk för första gången på sådär tjugo år.)

160419_garn

One Comment leave one →
  1. 20 april, 2016 7:10 e m

    Det där ser ju litegrann ut som paradiset…

Kommentera

