Skip to content

Måndag och trötta fötter

18 april, 2016
tags:

Jag är lite för trött för att skriva ett ordentligt blogginlägg med bilder och allt; det kanske kommer senare. Men pennmässa alltså — vilken grej. Eller egentligen handlade det väl mest om människorna, alla som berättade och delade med sig och visade och skrattade och var bara massa trevliga.

…fast jag har ju också upptäckt att jag tycker ännu mer om pennor än jag trodde. Så jag kommer hem med ett gäng olika knasiga reservoarpennor och bläck. Ivrigt påhejad av Handendär.

160418_penna

Inklusive den här jättespännande sneda pennspetshållaren som man ska göra jättemycket krusiduller med. För jag behöver fler sysselsättningar.

Idag fick vi hänga på till NockCo:s lokaler och se var de syr sina roliga fodral, samt ätit goda tacos och tempura-sötpotatis. Och sen gav vi oss av till vad som tydligen är världens största akvarium och satt och tittade på valhajar i ungefär en timme. Alltså, en timme bara hos hajarna. Sen vidare till andra vattendjur.

12976635_1583923395238261_922887617_n

Imorrn bär det av mot New Orleans.

No comments yet

Kommentera

