Skip to content

The pen is stronger

14 april, 2016
tags:

Okej, idag flyger vi till Atlanta. Varför, undrar ni förstås?

Jo, för att Handendär ska gå på pennmässa. I tre dagar ska vi titta på reservoarpennor och bläck och papper och träffa knasiga människor och det är eventuellt möjligt att jag kommer ge upp nånstans halvvägs igenom dag två och åka och titta på garn och smink och äta persikopaj, men det må så vara.

Sen roadtrippar vi till New Orleans och äter skaldjur och tittar på spökhus och sånt.

Det ska bli sjukt najs att semestra lite och ta det lugnt. Och så är det nog bra att jag är med och om vartannat hetsar och hindrar penn-shoppandet. Jag räknar med att köpa både pennor och roliga skrivböcker och annat knasigt jag med, medan han står och tittar på Väldigt Speciella Pennor.

(Och vi har hus- och kattvakter så det är ingen idé att ni försöker bryta er in. Och jag har med mig min dator och vår TV är gammal och liten.)

No comments yet

Kommentera

