Skip to content

Samma outfit på olika kroppar

13 april, 2016
tags:

Jag gillar det här! En del handlar ju om idéer om hur kläder ”ska” se ut och vad som är smickrande på olika kroppar, och en del om vad man själv gillar. (Samt som en av dem säger: Man blir inte längre för att man blir bredare.) Men jag gillar att det fanns storlekar för massa olika kroppar av samma grej. Heja Target! Kanske tar och kikar in där i veckan.

2 kommentarer leave one →
  1. 13 april, 2016 3:30 e m

    Coolt! Jag gillar tjejerna mer än kläderna dock. Bra idé – sådär genomfört. Flera av kläderna satt dåligt andra var bara hemskt fula. Uh. Jag kanske helt enkelt är en snobb som borde hålla mig till att handla på Loft?

    • 13 april, 2016 3:58 e m

      Ja, outfitsen var ju lite som de var. Men de utgick väl från stylingen i Targets kampanj typ.

Kommentera

