Skip to content

En avslappnad hållning

8 april, 2016
tags:

Jag har… varierande hållning. Jag misstänker att den är sådär större delen av dagen när jag sitter och jobbar, om jag inte aktivt tänker på att sitta bra. Jag har funderat på såna där knasiga harnesk som tvingar bak ens axlar, men jag borde förstått att det går att göra det med wearables också.

Det finns alltså en liten grunka som man kan sätta på sig som surrar åt en när man säckat ihop?

Jag blir ju genast nyfiken på hur olika människor reagerar på den här sortens biofeedback – kommer man att justera sig för att ”slippa” vibrationen, eller bara sitta och dansa mellan säck och rak, eller kommer man bara ignorera den? Eller ta av? Blir det en medveten förändring eller en omedveten? Blir den varaktig?

Det kanske borde vara en liten stöt istället. Inte varje gång, men slumpvis, så man sätter sig ordentligt för säkerhets skull.

No comments yet

Kommentera

