Skip to content

Mitt önske-community

6 april, 2016
tags:

Internetmuseum, som upptog en stor del av mitt 2014, har nu gjort en särskild utställning på tema sociala medier och jag fick äran att skriva en krönika till den. Jag skrev en liten fantasi-önskelista på hur jag skulle bestämma om jag fick bestämma.

Tänk om man fick bygga själv. Sätta ihop något slags märkligt fantasimonster av kroppsdelar från olika forum och communities man har hängt på. Det har väl alltid gått jättebra när vi försöker att gå emot naturen och pussla ihop saker själva som om vi vore något slags gudar?

No comments yet

Kommentera

