Skip to content

TITTA PÅ MIG JAG HAR LILA HÅÅÅR

16 mars, 2016
tags:

Det är lite roligt att jag då och då kommer på att jag glömt att jag har lila hår, och så funderar jag på hur typ folk i affärer eller matställen tänker på mig. Ja, jag vet, folk tänker inte så mycket på andra, men lila hår är ändå en grej som märks. Jag är inte längre lika intetsägande och neutral, Generic Tjockis liksom. Jag är kanske lite konstig? Lite ball? Lite töntig? Lite desperat försöker verka ung? Ingen aning. Nånting tänker de säkert. Och det får de väl göra.

No comments yet

Kommentera

