Skip to content

Alla nagellack i världen

14 mars, 2016
tags:

(Ytterligare ett jättegammalt bortglömt utkast som kommer väl till pass nu.)

Såhär såg det ut i augusti 2009. Då försvarade jag mina mängder med nagellack.

December 2009. ”Massor”, tyckte jag.

Nu. Ehm. Ja. Tralala. (Eventuellt har det tillkommit några stycken sen den här bilden togs. Två-tre stycken bara.)

”Nu” ovan är typ… 2013, tror jag. Den här bilden är tagen nu i mars 2016. De tre nedersta lådorna innehåller lack.

160314_naglar

Nedersta: Blått och grönt. Näst nedersta: Rött, lila, gult, orange, brun. Näst översta: Underlack, överlack, glitter, holografiskt, andra effektlack. Översta: Verktyg och tillbehör.

Vi får se om jag orkar plocka fram och visa upp de faktiska flaskorna och färgerna under våren. Jag tror faktiskt inte att jag har kvar en enda av flaskorna från 2009.

One Comment leave one →
  1. 14 mars, 2016 11:48 e m

    Ja, man kan ha en nagellacks-stash också ;)

Kommentera

