Skip to content

Romancepodden!

12 mars, 2016
tags:

Finns det nåt jag behöver i mitt liv så är det fler poddar. Som jag är med och gör. Så idag spelade jag och Nikoo och Melody och Amanda och Elin  in första avsnittet av Romancepodden, där vi pratar – surprise! om romance! och som förhoppningsvis kommer ut ganska snart.

Nu vill jag antingen gå och lägga mig och sova i tolv timmar, eller åka och dreja hela natten. Men det blir nog snarare så att vi går och köper pizza och sen sitter och kollar ikapp massa TV som vi inte hunnit se. Eller någon film.

No comments yet

Kommentera

