Skip to content

En tom vecka

5 mars, 2016
tags:

Av någon anledning så är nästnästa vecka typ helt obokad. Vet inte riktigt hur det gick till, men jag har inga saker inbokade, varken möten eller andra jobbsaker eller några privata saker. Jag har förstås saker som behöver göras och fixas, men inga tider att förhålla mig till.

Jag funderar på om jag ska tillbringa hela veckan vid drejskivan eller om jag ska typ tjata på någon kompis med en stuga och gömma mig i skogen och vara tyst i ett par dagar. Eller bara ligga i badkaret tills jag blir permanent skrynklig.

No comments yet

Kommentera

