Skip to content

Hah.

3 mars, 2016
tags:

”Nu ska jag åka och dreja hela dagen.” Hah, att jag ens vågade säga det. Magen bara ballade ur. Så jag kom inte iväg förrän efter lunch. (Inte magsjuka, bara min egna mages egna idéer. Vi behöver inte säga mer om det än så.)

Men seeen. Sen kom jag till slut dit och kladdade. I måndags var jag där ett par timmar och gjorde några muggar som jag igår satte tentakler på, och så drejade jag sådär fjorton muggar, tror jag, och en stor skål och lite små skålar att testa glasyrer på.

12816832_181972075512054_614962794_n

Det var väldigt roligt och jag blev väldigt glad att jag har den där platsen nu.

Jag lyckades också skära mig på kanten av en gipsplatta, för det är klart att jag gjorde. Så någon mugg har lite blodfläckar. Keepin’ it real.

3 kommentarer leave one →
  1. lakemannen permalink
    6 mars, 2016 9:31 e m

    Var kan man köpa dom?!?!!?!??!?!?!?!!!!!

Kommentera

