Skip to content

Nu kör vi!

1 mars, 2016
tags:

Okej, #Blogg100. Igen. Jag har massa jobb, och jag kommer åka bort ett tag i april, och jag vill just nu mest sova hela tiden, men det blir sketabra.

Jag har ett litet dokument där jag fyller på idéer — det roliga är faktiskt att det stod BLOGG100 2013 på det innan, så bevisligen finns det saker som jag fortfarande inte tagit tag i. Jag tror att det är samma dokument som jag hade förra året, bara att jag inte döpte om det. Så vi får väl se.

Jag var på väg att fråga vad ni vill läsa om, men den frågan bör jag vara smart och spara till ett eget inlägg nån gång när jag fastnar. KOLLA JAG LÄR MIG.

No comments yet

Kommentera

