Skip to content

Onsdag 17/2

17 februari, 2016

Vi kör ett litet sånt hära uppsamlingsheat på saker jag gjort och annat kul. Igår hade jag till exempel namnsdag.

Titeln på min bok är spikad och officiell nu! Den heter Håll käften, jag räknar.

12729252_10154620536834741_2443546184947219030_n

(Det är inte omslaget, jag bara ritade lite. Men jag har fått se en skiss på omslaget och det var ballt.)

Senaste avsnittet av Rätt avigt handlade om koftor och om organisering. Det var roligt.

Senaste avsnittet av Skott från höften handlade om nagellack och knasiga djur. Det var också roligt. Imorrn kommer ett nytt avsnitt! Det handlar om kiss.

Förra veckan pratade jag om barnprogram i Go’kväll.

Och imorrn åker jag till Östersund för att göra en rolig grej. Inte ett hemligt jobbprojekt utan en kul grej bara.

No comments yet

Kommentera

