Skip to content

Nyårslöften och kroppsnojor i P5!

4 januari, 2016

160104_p5stockholm

I morse var jag med i P5 Stockholms talkshow och pratade om träning och kroppsnojor och mående och sånt där som jag brukar prata om.

Här är hela programmet – jag dyker upp ungefär en kvart in och sen får jag prata nästan hela timmen ut. Det är ballt när man får göra det — ofta är det ju kanske fem minuter, om man har tur, och så ska man försöka vara kort och klatschig och få in det viktigaste innan nästa låt. Men nu var det verkligen talk talk talk. Mycket bra. Och värt att lyssna på för de flesta, tror jag.

No comments yet

Kommentera

