Skip to content

Tips: Glitterlackshjälp!

20 december, 2015

Jag har i princip lagt av med glitterlack för jag blir vansinnig på att försökta ta bort det. Det finns lite extra knep för att göra det men det är SÅ JÄLA JOBBIGT.

Men så har jag sett lite om peel off-underlack, och ville testa, så jag beställde ÜNT som rekommenderas av Simply Nailogical som provat sig igenom ett gäng. Och så vågade jag köpa det här fantastiska knaslacket.

12346119_1564440790508437_531163377_n

Det blev jättefint! Sen hade jag målat det precis innan jag skulle tvätta ur håret tjugosju gånger på grund av blekning och färg och så, så det blev snabbt slitet i kanterna. Men det gick att pilla loss i hela nagelformade sjok. Kolla!

naglar

Jag får nog ta och testa igen för att se hur länge det håller en mer normal dag, men om inte annat kan jag ha glitterlack till särskilda tillfällen, utan att bli helt jävla vansinnig. Hurra!

No comments yet

Kommentera

