Skip to content

Bokutmaningar december 2015, del 5

17 december, 2015

#pocketshopjulutmaning

En bok som gör mig arg
Nisti Stêrks Virgin Merry. Jag tyckte den var så fruktansvärt dålig och blev så besviken för jag gillar andra saker hon gjort.

Bästa platsen att läsa på
Sängen eller soffan. Eller badkaret.

Romanfigur jag vill bjuda på middag
Granny Weatherwax.

En bok med ett superfint omslag
Neil Gaimains The ocean at the end of the lane.

1371854380000-OceanLane-HC-c-1306211838_3_4_r537_c0-0-534-712

#bokhorajulutmaning

En coffee table-bok
The Big Book of Breasts.

E-bok
Jag fattar inte den här frågan, faktiskt. Är det inte som att fråga ”bok”?

Oväntad i bokhyllan
Jag vet inte riktigt vad som skulle göra en bok oväntad.

Nattduksbordsvärmare
Det är väl den där John dies at the end som legat och spökat ett tag.

 

(Del ett, två, tre, fyra.)

Kommentera

