Skip to content

Staaaar Waaaars!

16 december, 2015

Igår var jag på pressvisningen för Star Wars: The Force Awakens. Och sen såg jag ut så här för att jag inte kunde prata med någon om den.

12357800_1031024736920652_407081162_n

Det var hårdembargo för att skriva om den tills nu på morgonen. Jag gjorde mitt bästa för att vara så o-spoilig som möjligt och eventuellt blev det lite mesigt. Men här är TVdags-texten i alla fall.

Och så kommer äntligen Star Wars Deluxe, Aftonbladets maffiga special som jag är programledare för!

No comments yet

Kommentera

