Skip to content

Bokutmaningar december 2015, del fyra

9 december, 2015

#bokhorajulutmaning

Bokbloggstips
Bokhora, förstås. =D

Julklappstips 3
Köp Star Wars-bibeln från Aftonbladet, den är full med intressanta saker och jag har skrivit i den!

Bokpoddstips
Jag gillar En förbannad podd, inte bara för att de tipsade mig om nedan utmaning.

#pocketshopjulutmaning

Den bok jag läst flest gånger
Oj. Margaret Atwoods The Handmaid’s Tale, kanske.

Det här läser jag i jul
Det vet jag väl inte än. Dels ska jag ju få en julklappsbok och dels vet jag ju inte vad jag läser annars just då.

En rolig bok
Alla Zelda-albumen.

(Del ett och två, tre.)

Kommentera

