Skip to content

Julklappstips (inte)

4 december, 2015

Ok, jag tänkte göra en lista med lite bra tips på roliga julklappar, för jag älskar sånt, men så kom jag på att säkert hälften av dem är saker som jag faktiskt tänker ge till folk jag gillar. Så det blir kanske lite knasigt.

Men såhär: Jag och Handendär har ju en regel om att vid presenttillfällen så måste man få en present som är teknik och en som inte är teknik. Jag har också lagt till regeln att till jul ska man (jag) få en bok, så man (jag) kan lägga sig och läsa typ på en gång efter utdelningen, fram till och igen efter Karl-Bertil. Det är viktigt.

De här bokutmaningarna som jag har tagit mig an innehåller ju lite julklappstips, så jag tipsar inte om något specifikt här. Men jag tycker verkligen att man ska ge bort en bok i julklapp. Det är mysigt.

(Eller kanske en film, om folk inte gillar att läsa. Eller nåt pyssligt. Eller vafan. Ni vet väl bättre vad folk ni gillar gillar.)

No comments yet

Kommentera

