Skip to content

Stickbok! Stickspår! Sticksnack!

21 november, 2015

bokskärm

En annan grej jag glömt blogga om: En ny bok! Jag har skrivit om det på Facebook och sagt det i podden, för ett par veckor sen till och med, men det är ju inte alla som har koll eller tillgång till de kanalerna.

Jag har ett kontrakt och allt! Typ till nästa höst så kommer det en sur personlig bok om stickning på Galago. Som alltså jag skriver på just nu. Den har en arbetstitel, som kanske till och med är den riktiga titeln, men jag vet inte om jag får (och borde) avslöja den.

Sjukt kul hur som helst. Förutom att jag nu sitter igen och funderar på hur i helvete jag trodde att jag kunde skriva en bok. Såatteh.

No comments yet

Kommentera

