Skip to content

En liten blogglista

13 november, 2015

Snott en lista från Peppe som också snott den.

1. Sammanfatta din dag och ditt humör i en mening.
Gjort typ ingenting, är lite funderig och planerig och trött.

2. Tipsa om två kulturgrejer (litteratur/film/musik/konst et.c.) som du nyligen uppskattat.
Precis börjat titta på Aziz Ansaris Master of None, som jag diggar. Återupptäckt låten p: Machinery av Propaganda efter att Handendär var irriterad av att en jättelång låt var annorlunda och skitbra i slutet och jag kunde identifiera det som en annan låt. Det vill säga p: Machinery.

3. Ge varsitt exempel på nånting du är rädd för, retar dig på och ser fram emot.
Jag är rädd för att jag alltid ska undra om jag borde gjort annorlunda.
Jag retar mig på småsinthet och snålhet.
Jag ser fram emot att åka nånstans varmt i januari.

4. Berätta om fyra av dina intressen, hobbyer eller ämnen du gillar.
Jag gillar att skriva och läsa, att umgås med hästar, att leka i en pool och att kolla på tv-serier ifred.

5. Beskriv dig själv med fem ord.
Själv säger jag smart, störig, uppfinningsrik, otålig, rolig. Fuskade precis som Peppe och frågade Handendär men han svarade inte på chatt. Frågade några kompisar istället.

De sa:
”Rolig, smart, omtänksam, generös och en do:er. Initiativrik iställer för do:er kanske.”
”Skärpt. Driftig. Högljudd. Lojal. Hobbit. Ärtig. Du fick 6.”

Fan, det där var bra för själen.

No comments yet

Kommentera

