Skip to content

Åååkej

8 juni, 2015
tags:

För första gången torskade jag Blogg100 med bara typ en vecka kvar. Det blev för mycket och jag tog ett beslut att nä, jag orkar inte hetsblogga några meningar varje dag bara för att. Men. Som vanligt gillade jag att komma igång med bloggandet, och som vanligt kände jag att jag vill försöka hålla fast vid det. Och kanske blir övergången lättare i och med att jag bommade? Eller nåt? Om jag kan hålla fast vid att det är roligt att tappa ur sig lite tankar och lite bilder och lite långa ilskekräkningar och allt möjligt, och att det är okej att ha pauser däremellan också.

Jag tycker faktiskt att det blev en hel del bra inlägg, under de tre månader där det bidde saker. Till exempel:

Mensbegrepp. Barnfrågor. Tänder. Thank you for the caviar. Skrevande. Särskilt begåvade barn. Ribbing och Sveland. Varför blev du mobbad? Förlåt älskade barn. Ålder. Venedig, där jag fortfarande inte skrivit dag fyra men det kanske inte blir nåt heller. Däremot ska jag skriva min enkla Venedig-guide. Diagnoser. Förlovningception.

Med mera. Bara att scrolla.

Kan också tipsa om ett nytt avsnitt av Rätt avigt, som kom idag.

No comments yet

Kommentera

