Skip to content

Margaret Atwood

3 juni, 2015
tags:

atwood

Ikväll fick jag se Margaret Atwood, en av mina idoler, live på scen i samtal på Kulturhuset.

En sak de här författarsamtalen har gemensamt är att det är lögn att få en vettig bild på samtalarna. Däremot är det så olika vad jag har med mig för känsla därifrån. Olika sorters inspiration, olika funderingar, olika nivåer av underlägsenhet. Den här gången var jag mest glad och inspirerad och önskade att jag kunde få sitta och dricka te med henne någon gång.

No comments yet

Kommentera

