Skip to content

Skriva skriva skriva

3 maj, 2015
tags:

Jag och C har kört en andra skrivdag. Den här gången tittade vi också lite på varandras texter och jag blev väldigt glad att hon gillade mitt. Jag tror ju att det är bra, liksom, men det är skönt att någon annan tycker det.

Hittills har bara en person läst innan, i ett tidigare utkast, men nu börjar det nog snart närma sig att jag behöver mer input och synpunkter. Det är lite läskigt. Men ballt. Men läskigt.

No comments yet

Kommentera

