Skip to content

Stå upp på dig

2 maj, 2015
tags:

image

Sitter och väntar på att Stand Up for Stockholm ska börja. Kanske mest pepp på Eddie Izzard – sist han var i Sverige var biljetterna snordyra och jag var inte tillräckligt sugen eftersom jag sett honom ett par år innan.

Jag har också sett honom på en liten klubb i Los Angeles för säkert mer än 10 år sen  – jag kollade min gamla mejl av en slump på besök hos en kompis och såg att det fanna biljetter för tjugo dollar samma kväll. Det var skitroligt.

Imorrn ska jag också på standup vilket är lite lustigt för annars var det skitlänge sen. Ett tag gick jag ganska ofta på olika klubbar men har tappat vanan. Saknar det ibland.

One Comment leave one →
  1. lakemannen permalink
    5 maj, 2015 9:38 e m

    Ja, visst var det kul! :-)

    Själv vart jag väldigt imponerad av Schyffert. Väldigt tight framträdande!

Kommentera

