Skip to content

Strumpbyxdesigners:

27 april, 2015
tags:

Jag har ett förslag när det tas fram strumpbyxor och de produkttestas, utöver hållbarhet och genomskinlighet och allt sånt.

Kolla hur materialet beter sig när det sträcks ut över, säg, lår, och dessa lår sen rör sig mot varandra. För det kommer en stor del av de faktiska användarlåren göra, och då finns det en gräns för nivån fffrrrrrrtt-ljud som känns okej.

3 kommentarer leave one →
  1. Amanda permalink
    27 april, 2015 7:28 f m

    Haha! Jag tänkte på detta senast för någon dag sedan när jag vandrade i tyst kontorslandskap frrrt-frrrt-frrrtt.

  2. 27 april, 2015 8:21 e m

    Sicken flax att mina lår inte möts. :D Å andra sidan använder jag endast shorts till strumpbyxor.

  3. 1 maj, 2015 5:32 e m

    Jag kan stå ut med ljudet. Men kära strumpbyxtillverkare – sälj strumpbyxor som inte rullar nerför magen så att jag slipper gördel. Hur svårt kan det vara?

Kommentera

