Skip to content

Hjärnprutt

21 april, 2015
tags:

Jag orkar inte ens gå tillbaka till förra året eller året innan och se om det är något mönster med antalet dagar av Blogg100 där jag börjar tappa sugen. Men jag tror att det kanske också bara är en dålig dag. Trött och lite stressad och förvirrad och sådär. Har en liten lista på saker jag ska skriva men har inte tid eller hjärnkapacitet.

Såatteh. Tisdag!

3 kommentarer leave one →
  1. 21 april, 2015 4:18 e m

    Jag känner definitivt igen mig! Jag är inte så bra på att hålla mig till korta inlägg så det här tar tid ;)

  2. 21 april, 2015 9:25 e m

    Kan du inte blogga om din stickning, visa fina bilder på sånt du gjort?

Kommentera

