Skip to content

Just nu bokmässigt

16 april, 2015
tags:

Jag snor den här av Helena.

Vid sängen: Har lite dåligt samvete för Machine of Death som jag fick i, harkel, julklapp av Handendär.

Vid soffan: Har nog inget specifikt där, bär med mig böcker och Kindle runt runt i huset.

På jobbet: Läser inte så mycket böcker där, mest artiklar och sånt.

Utmaningsbok: Måste ta tag i och bli klar med Infinite Jest, den har blivit lite väl infinite och ger mig dåligt samvete.

Bokcirkelsbok: Är med i en fransktematisk men har inte hunnit vara med på de senaste två böckerna.

På läsplattan: Haven Lake, som verkade lite lagom smetig sådär tio sidor in men har tagit sig en aning.

Borde börja med: Se Utmaningsboken.

Längtar efter att få läsa: Massor.

Senast köpta bok: Therese Bohmans Den andra kvinnan, som jag velat läsa länge men typ glömt bort att köpa.

Skulle vilja köpa: Hm. Vet inte riktigt. Är nog ganska ikapp på sugen just nu tror jag.

2 kommentarer leave one →
  1. 16 april, 2015 3:32 e m

    Får ibland ångest när jag tänker på alla böcker som jag inte kommer hinna läsa innan jag lämnar in.

    Önskar dig en helt suverän kväll!

    You Rock!!!

Kommentera

