Skip to content

Men! La Roux!

9 april, 2015
tags:

Hur är det möjligt att jag missat att La Roux kom med nytt i höstas? Eventuellt beror det på att jag inte tittar på musik-TV och lyssnar mindre och mindre på vanlig radio, men vilken tragedi!

Lyssna (och titta) bara på det här!

Har också hunnit lyssna på Sexotheque kanske ungefär tjugo gånger.

Bullet Proof var typ min anthem genom 2008 och 2009, tror jag. Hög volym i lurarna. Stampa nerför gatan. (Bloggade om det, kom jag på.) Hela den plattan lyssnade jag jättemycket på ganska länge. (Var på väg att skriva ”lyssna sönder” men det är ju en metafor som blir lite konstig numera.)

No comments yet

Kommentera

