Skip to content

April. Bara.

1 april, 2015
tags:

Gör som jag brukar och gör ett platshållarinlägg idag, för jag gillar inte att luras.

Eller, jag gillar att luras lite. Typ när jag fjantade mig med Handendär igår och fem minuter i midnatt sa att jag struntat i att borsta tänderna. Sen sa April april och sen sa HAHA DUBBELLUR DET ÄR INTE FÖRSTA APRIL ÄN. Han bara fnissade och himlade med ögonen.

Jag gillar små lur. Som det inte riktigt är meningen att man ska gå på. Snälla glada lur.

Samt att lura Handendär mest hela tiden. Men jag tror att han typ ser det som bakgrundsbrus.

No comments yet

Kommentera

