Skip to content

Avslappning TO THE MAX!

29 mars, 2015
tags:

Jag tvingade med mig Annan på spa med övernattning och allt. Hon hade aldrig varit innan och verkar nu helt frälst.

I eftermiddags kom jag hem och la mig att vila lite till. Kroppen bytte tempo och klarade inte av att vara upprätt så länge utan att få bada lite.

Kroppen sa också ”ursäkta varför är det så länge sen vi simmade?” Flytt och sjukdom och tatueringar har inneburit att det var ett tag sen, och det var väldigt tacksamt i den när jag fick sträcka ut lite fram och tillbaka i poolen. Så det ska jag försöka komma ihåg.

No comments yet

Kommentera

