Skip to content

NAKEN naken

17 mars, 2015
tags:

Hah, idag kan vi snacka gå naken till jobbet. Min telefon gick i golvet under natten och måste ha landat precis fel för en spricka rakt över skärmen innebär att den inte över huvud taget vill låtsas om mina fingrar och några instruktioner de försöker ge. Kul grej! (Särskilt eftersom man stänger av larmet på touch-screenen. Lite störigt.)

Så nu går jag hemifrån verkligen naken. Kan inte ringa, messa, surfa, kontakta folk, eller lyssna på poddar. Tralala. Ska också vara på nåt konferensigt hela dagen så jag kan inte ens höra av mig till nätbutiken jag köpte ifrån för att se hur det funkar med reparationer.

Egentligen är det poddarna jag kommer sakna mest. Vad farao ska jag göra NU i kollektivtrafiken?

No comments yet

Kommentera

