Skip to content

Badrumsuppdatering

11 mars, 2015
tags:

För ungefär fem månader sen skrev jag om min noja över att badrumsrenoveringen ska bli dålig och jag ska förbanna mig själv för att jag gjorde massa dumma val.

Nu är det här kanske att jinxa mig själv på alla vis, men än så länge är jag faktiskt ganska så nöjd. Enda klagomålet hittills är vattentrycket men det är ju liksom inte inredningens fel.

badrum

Kolla vad fint det blev! (Det är alltså två bilder; den till vänster är från typ första-andra dagen det var klart i december, och den till höger är mitt awesome duschdraperi.) Allra mest nöjd är jag förstås med badkaret, eftersom jag älskar att bada. Vi får till och med plats båda två, rimligt bekvämt. (Det borde vi aldrig ha testat, för nu får jag inte alltid bada ifred.)

4 kommentarer leave one →
  1. 11 mars, 2015 4:36 e m

    awsome! ”We do not sow!” Eller?

  2. 12 mars, 2015 4:18 e m

    Three cheers för det läckra golvet, det härligt formade badkaret och det awesome duschdraperiet.

Kommentera

