Skip to content

Måndag:

9 mars, 2015
tags:

När jag vaknade och sen slumrade till imorse var jag helt säker på att jag försovit mig. Men när jag lyckades öppna ögonen hade det bara gått tio minuter sen larmet ringde. (Jag hade tydligen också lyckats vifta till soluppgångsklockan medan den höll på och ljusnade, så att den inte larmade alls. Eller så glömde jag ställa den igår.)

Sen somnade jag om lite mer ordentligt och vaknade istället med typ tio minuter tillgodo tills bussen skulle gå. Då vet man att man lever.

Men jag fick med mig mat och plånbok och telefon, så det var okej. Fick inte med mig Bepanthen att smörja tatueringen med, så nu är jag jättenojig att tio timmar utan kladdande kommer innebära att jag helt förstört läkningsprocessen.

Andra spännande vardagsnyheter: Har äntligen lyckats köpa nya skosnören i rätt längd (de första var kortare än de för korta som skulle ersättas) och har nu kunnat snöra och knyta mina skor ordentligt. De nya är också mindre glatta än de gamla, så jag har inte behövt knyta om skorna var femtonde minut. Sån lyx.

No comments yet

Kommentera

