Skip to content

Det undermedvetna sätter mig på plats

6 mars, 2015
tags:

Igår blev jag intervjuad för ett finskt kulturprogram, och fick höra massa fina saker om mig som person och som författare. Jag blev jättejätteglad, förstås. Det var fint.

Sen verkar min hjärna ha tyckt att jag inte ska tro att jag är något, för inatt drömde jag att jag blev tillfrågad om massa jobb som var konstiga, inklusive ett där jag till slut fick veta vad det innebar och försökte förklara att jag var journalist och inte ville lägga beställda tröjor i lådor och kanske blogga om det ibland. De som redan jobbade där blev jättesura och frågade om jag tyckte att jag var för fin för att posta tröjor och, ja. Det var inte en fantastisk natt.

Men när jag hittade ett möte med någon som kanske skulle kunna hjälpa mig fick jag i alla fall dröm-fika. Alltid något.

No comments yet

Kommentera

