Skip to content

Julklappstips i Gomorron!

17 december, 2014

141217_gomorron

Imorse var det dags att prata lite roliga prylar i Gomorron — det känns som att det var alldeles nyss jag pratade julklappar sist?

Nåväl. Klomaskinen Candy Grabber hittar du på Teknikmagasinet, i alla fall fanns det några stycken kvar i butiken i Farsta och man kan ju kolla lagerstatus i sin lokala butik om man är orolig för att nätbeställningar ska hinna fram i tid; den finns även på Coolstuff men är slut i lager just nu. Den roliga diskolampan är från Rusta. Pennan och massagegrunkan är från Kjell&Co. (Den senare är just nu på rea för 35 spänn och är faktiskt bättre än man skulle kunna tro för det priset.)

Obs: Som alltid får jag inte betalt av några företag för att visa prylarna, utan jag hittar dem lite efter eget huvud. Ibland får jag låna saker men just idag har jag faktiskt köpt allt i butik.

No comments yet

Kommentera

