Skip to content

Internetmuseum!

4 december, 2014

Nu är de digitala dörrarna äntligen öppna till .SE:s Internetmuseum, som jag har jobbat med hela året! Som jag har gnott och fejat, ska ni veta.

4 kommentarer leave one →
  1. AnnaH permalink
    4 december, 2014 12:49 e m

    Det går inte att titta på det från paddan, med Safari alltså. Safari stängs ner när jag försöker scrolla ner. I alla fall min, i alla fall just nu. Kul annars.

  2. Lilly permalink
    5 december, 2014 6:49 e m

    Jag har skönhetsideal och hur median påverkar ungdomar som mitt ämne till mitt gymnasiearbete. När jag sökte omkring efter källor så hittade ditt medverkande i UR som handlade om ungefär det. Allt du berätta om i videon var otroligt anmärkningsvärt och allt du sa var så bra. Om någon skulle påstå någon annat så är det de själva som borde genomgå en självransakan. Hoppas du når ut till flera undgomar för dina åsikter borde höras mer! Hoppas du mår bra, ha det gött!

Kommentera

