Skip to content

Väääntaaa

23 november, 2014

Jag tror att de flesta skulle skriva under på att det är bra att ha saker att se fram emot. Till och med om det bara är att ha något avklarat, så är det bra att kunna tänka att det bara är två veckor, en vecka, tre dagar tills det antingen händer något roligt eller tills en jobbig grej är över.

Men det kan också vara lite farligt, för då är resten av livet ibland nästan på paus tills det där andra händer. Och så lever man bara lite grann under tiden.

Just nu handlar allt väldigt mycket om huset. Jag väntar på att få bo där och jag väntar på att själva flyttandet ska vara överlevt. Men jag vill inte känna som att jag bara betar av dagar.

One Comment leave one →
  1. 24 november, 2014 7:24 e m

    Och hur går det med badrummet?

Kommentera

