Skip to content

OMG WE BOUGHT A HOUSE

7 september, 2014

Det finns en Youtube-kanal som heter så. Den är iofs lite väl twee för min smak, men jag har haft deras plonkiga temalåt på hjärnan av och till i typ en vecka.

…av den lätt insedda anledningen att, eh, det är precis så. Vi råkade köpa ett hus i förra veckan.

Så nu är allt lite kaos. Jag ser väldigt mycket fram emot nån gång i december när vi är inflyttade och allt är rimligt färdigt — även om saker behöver göras och fixas så kommer saker vara på plats på ett och samma ställe och det som behöver fixas kan fixas lite i taget allt eftersom och jag kommer ha ett badkar och en öppen spis och jag ska bara lägga mig ner på gamla plankor och andas ett litet tag.

Typ så. Tänker jag mig. Och alla som äger hus skrattar nog åt mig nu.

 

One Comment leave one →
  1. 7 september, 2014 12:56 e m

    Lycka till!

Kommentera

