Skip to content

Hej

18 augusti, 2014

Jag hade tänkt mig att jag skulle blogga lite om min semester, och om stickläger, och lite allt annat möjligt, men så var det andra inlägg som jag kände att jag ville skriva men inte riktigt visste om jag vågade och orkade skriva och publicera, och så hamnade jag i limbo för det kändes konstigt att skriva det förra utan att låtsas om det senare, men så…

Ja. Vi låtsas som ingenting och så kommer det kanske ett sommarinlägg snart och så kanske de andra inläggen antingen kommer eller inte kommer. Deal?

One Comment leave one →
  1. 19 augusti, 2014 9:36 e m

    Deal! Jag har oxå ett angelägna inlägg som ligger och väntar på att bli färdigskrivna, men fördriver tiden med lite allmänt flams istället…

Kommentera

