Skip to content

Snart.

5 juni, 2014
tags:

Jag drömmer stressdrömmar om resande och hemliga agenter och ormar. Vaknar med ett ryck när larmet går igång och är tröttare än när jag gick och la mig. Allergier och jobb och jag ser väldigt mycket fram emot semestermånaderna jag typ har bestämt att jag ska ha. Nån gång sen. Det är nog tur att flera av mina uppdragsgivare bestämt att de inte vill ha saker från mig under ungefär samma månader, annars skulle det nog gå sämre med ledigheten.

No comments yet

Kommentera

