Skip to content

Gomorron biltema

4 juni, 2014
tags:

140605-gomorron

Tema bil, alltså, inte Biltema.

Idag hade jag med mig en kyl- och värmeväska som man kan koppla in i bilen, en kaffebryggare som man kan samma sak, en FM-sändare för mobilen, och en hållare för petplatta till nackstödet. Alla sakerna lånade från Kjell&Co! (Och vissa av dem är jag ganska säker på att Handendär nu kommer att köpa till våra egna bilsemestrar. Nästan så jag är orolig för att han kommer ta med sig en kaffebryggare i bagaget när vi reser, och koppla in i hyrbilar.)

Det verkar inte vara uppfixat i klipp än, men hela programmet finns att se här och jag dyker upp vid 07.52 eller typ 1:28 in.

One Comment leave one →
  1. 4 juni, 2014 3:00 e m

    Reblogga detta på Christer.L.Hansson och kommenterade:
    Ungefär så är min bil utrustad. När jag sitter som passagerare är den ett komplett kontor :)

Kommentera

