Skip to content

Mer resande

23 maj, 2014
tags:

Idag gick jag upp sådär perverst tidigt igen och satte av mot Skåne, igen. Den här gången flög jag dock, och till Malmö istället för Lund, för att föreläsa på Teaterhögskolan där. Både dit- och hemresa gick smidigt, förutom att jag hunnit bli så trött att jag slumrade hela vägen norrut. Det var VARMT i Malmö. (Men tydligen ungefär lika varmt i Stockholm.)

Det var en bra föreläsning, som följdes av lite gruppdiskussioner och något workshopliknande, som jag tror var väldigt givande både för dem och för mig.

Nu ska jag dock gå och lägga mig och sova i typ tolv timmar.

No comments yet

Kommentera

