Skip to content

Nu var det klippt

22 maj, 2014
tags:

Jag råkade visst klippa av mig nästan allt håret.

klippt1

Så sjukt mycket hår!

klippt2

Var nästan lite sugen på att väga det, bara för att få en uppfattning om hur mycket lättare mitt lilla huvud är nu.

Jag duschade när jag kom hem precis nu, för att få bort hundratusen småhår och lite godisluktande vax, och jag hade glömt hur VÄLDIGT konstigt det är att tvätta håret första gången efter att man klipper av det. Men väldigt skönt också.

Nu ska vi bara se om jag vaknar med ångest imorrn. Men det tror jag inte.

5 kommentarer leave one →
  1. 22 maj, 2014 11:12 e m

    Nu fick jag lite pepp. Jag var punkare som ung, med snaggat hår, men sen nästan 30 år har jag haft långt hår, förutom en kort period med page för 25 år sedan. Ibland till midjan, men de senaste tio åren har håret nått till skulderbladen. och jag känner att jag vill ha kort igen… Jag sätter ju ändå alltid upp håret, hatar att det slänger i ansiktet på mig… Det skulle även innebära att det rödsvarta försvann och allt blev grått. Men det går ju att färga. Kanske lila? Eller grönt…

  2. 23 maj, 2014 12:48 f m

    Supersnyggt!

  3. 23 maj, 2014 7:47 f m

    Du bär upp det jättefint =) Den där ångesten kan du förvisa ut i trapphuset =)

  4. SanityAssasin permalink
    23 maj, 2014 7:34 e m

    Fy fan vad snyggt!

  5. Sarapara permalink
    23 maj, 2014 8:52 e m

    Snyggt! Snyggt! Snyggt!

Kommentera

