Skip to content

Mer gnäll.

21 maj, 2014
tags:

När jag skulle försöka göra den här intervjun första gången för några veckor sen fick jag vända i Linköping på grund av sjukdom. Den här gången kom jag hela vägen till Hässleholm, men där hade det varit en olycka så en varm buss och ett varmt tåg och en framtrollad hyrbil (och två väldigt trötta axlar) senare så blev det till slut av, bara sådär tre timmar senare än planerat.

Sen hann jag förstås inte med det bokade tåget tillbaka, så nu är klockan tio och jag räknar med att vara hemma runt midnatt – om allt går som det ska, ta i trä tvi tvi – ungefär nitton timmar efter att jag gick upp och hastade iväg.

Inte riktigt upplagd. Men intervjuerna blev bra, tror jag.

No comments yet

Kommentera

